Inloggen MijnONVZ

Heeft u een klacht?

Wij nemen elke klacht serieus

Alles rond uw zorgverzekeringen is goed geregeld. Daar kunt u vanuit gaan. Toch kan het zijn dat iets niet naar wens is. In zo’n geval kunt u ONVZ verzoeken een beslissing te heroverwegen. Wij nemen elke klacht serieus en geven klachtenafhandeling hoge prioriteit. Zo kunnen wij onze dienstverlening steeds verder verbeteren.

Wat is een klacht?

Wat verstaan wij onder een klacht? Hieronder verstaan wij iedere uiting van ongenoegen en/of ontevredenheid waaruit blijkt dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als uw klacht meer een algemene vraag of verzoek betreft, dan beschouwen wij dat niet als een klacht. Uw vraag of verzoek zullen wij dan ter behandeling doorzenden naar de verantwoordelijke afdeling.

Ook maken wij u erop attent dat u bij veelgestelde vragen wellicht het antwoord op uw vraag al kunt vinden.

Klacht indienen

Bent u ontevreden over onze dienstverlening of een beslissing die wij hebben genomen? Laat het ons weten via het klachtenformulier of stuur een brief naar:

ONVZ Zorgverzekeraar
T.a.v. Cliëntenservice
Postbus 392
3990 GD Houten

Heeft u geen klacht maar een vraag maakt u dan gebruik van het contactformulier.

Afhandeling van uw klacht

Wij behandelen uw klacht binnen 30 dagen na ontvangst. Mocht dit toch langer duren, dan krijgt u hierover tijdig bericht.

Klachtenregeling

Natuurlijk proberen wij om uw klacht zo zorgvuldig mogelijk af te handelen. Daar kunt u op rekenen. Toch kan het zijn dat u een antwoord ontvangt waarmee u het niet eens bent. Dan kunt u de klacht voorleggen aan andere instanties. In de klachtenregeling vindt u een overzicht van alle mogelijkheden. 


 

Meer informatie

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding