Inloggen MijnONVZ

Wat kan ik doen wanneer ik een klacht over een formulier van mijn zorgverzekeraar heb?

Wanneer u, als verzekerde of zorgverlener, van mening bent dat een formulier van ONVZ Zorgverzekeraar ingewikkeld of overbodig is, dan kunt u een klacht indienen via ons klachtenformulier.

Als ONVZ Zorgverzekeraar op basis hiervan zou besluiten het formulier niet te wijzigen of niet -tijdig- reageert op uw klacht, dan kunt u de klacht voorleggen aan de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). Een uitspraak van de NZa leidt tot een bindend advies voor betrokkenen.

ONVZ Zorgverzekeraar
Nederlandse Zorgautoriteit

t.a.v. Cliƫntenservice
Postbus 392
3990 GD Houten

t.a.v. de Informatielijn/het Meldpunt
Postbus 3017
3502 GA Utrecht

E-mail: informatielijn@nza.nl

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding