Inloggen MijnONVZ

Een jaaroverzicht van uw zorgkosten

In MijnONVZ kunt u een jaaroverzicht vinden van uw medische kosten gemaakt in 2013. In één oogopslag ziet u de zorgkosten van u en uw eventuele gezinsleden. En met de belastingaangifte in het vooruitzicht, kunt u dit overzicht hier (zo nodig) voor gebruiken.

Overzicht

Het jaaroverzicht in MijnONVZ geeft u heldere informatie over de kosten die zijn gedeclareerd, het bedrag waar u recht op had, het bedrag dat eventueel niet werd vergoed en uw eigen risico. U kunt het overzicht opslaan als PDF. U vindt het jaaroverzicht als u bent ingelogd in MijnONVZ aan de rechterkant van de pagina ‘Uw overzicht’ onder het kopje ‘Direct naar’. U ziet altijd de meest recente informatie. Zodra we nieuwe declaraties van u of uw zorgverlener ontvangen, passen we het overzicht aan. Het is overigens ook mogelijk om overzichten over eerdere jaren te bekijken.

MijnONVZ

Naast het jaaroverzicht vindt u in MijnONVZ nog meer informatie over uw zorgverzekering(en), declaraties en betalingen. Handig bij elkaar. Zo hoeft u geen apart papieren dossier bij te houden. Inloggen kan met DigiD of een MijnONVZ-account.

Graag meer digitaal?

Krijgt u het ‘Overzicht kosten medische zorg’ nu regelmatig thuisgestuurd en vindt u dat niet nodig? Dan kunt u in MijnONVZ onder het tabblad ‘Uw gegevens’ aangeven dat u geen papieren versie meer wilt ontvangen.

Transparantie

ONVZ vindt het vanzelfsprekend dat de gemaakte zorgkosten inzichtelijk worden gemaakt aan klanten. Het jaaroverzicht draagt bij aan het vergroten van het maatschappelijke besef over de kosten van de zorg.

Artikelen ONVZ Nieuws januari 2014

Heeft u vragen?

Tel 030 639 62 22

Ma-vrij08.30 - 21.00 uur

Zorgverzekeringen

Uw gezondheid is onze zorg. Met uitgebreide vergoedingen, aantrekkelijke premies en persoonlijke service.

Zorgverzekeringen >