Inloggen MijnONVZ

Een jaaroverzicht van uw zorgkosten

In MijnONVZ kunt u een jaaroverzicht vinden van uw medische kosten in 2012. In een oogopslag ziet u de zorgkosten van u en uw eventuele gezinsleden. En met de belastingaangifte in het vooruitzicht: u kunt dit overzicht hier (zo nodig) voor gebruiken.

Overzicht

Het jaaroverzicht in MijnONVZ geeft u heldere informatie over de kosten die zijn gedeclareerd, het bedrag waar u recht op had, het bedrag dat eventueel niet werd vergoed en uw eigen risico. U kunt het overzicht opslaan als PDF of printen als u dat gemakkelijk vindt. Op de site van de belastingdienst vindt u meer informatie over de mogelijkheden voor de aftrek van ziektekosten.

Kopje declaraties in menu

U vindt het jaaroverzicht als u bent ingelogd in MijnONVZ onder het kopje Declaraties. U ziet altijd de meest recente informatie. Zodra we nieuwe declaraties van u of uw zorgverlener ontvangen, passen we het overzicht aan. Het is overigens ook mogelijk om overzichten over eerdere jaren te bekijken.

MijnONVZ

Naast het jaaroverzicht vindt u in MijnONVZ nog meer informatie over uw zorgverzekering(en), declaraties en betalingen. Handig bij elkaar. Zo hoeft u geen apart papieren dossier bij te houden. Inloggen kan met DigiD of een MijnONVZ-account.

Graag meer digitaal?

Krijgt u het ‘Overzicht medische kosten zorg’ nu regelmatig thuis gestuurd en vindt u dat niet nodig? Dan kunt u dat aangeven op MijnONVZ onder het kopje ‘Inzage en Verzending’.

Transparantie

ONVZ vindt het als kwaliteitszorgverzekeraar vanzelfsprekend dat de gemaakte zorgkosten inzichtelijk worden gemaakt aan klanten. Het jaaroverzicht draagt bij aan het vergroten van het maatschappelijke besef over de kosten van de zorg.

Artikelen ONVZ Nieuws Maart 2013

Heeft u vragen?

Tel 030 639 62 22

Ma-vrij08.30 - 21.00 uur

Zorgverzekeringen

Uw gezondheid is onze zorg. Met uitgebreide vergoedingen, aantrekkelijke premies en persoonlijke service.

Zorgverzekeringen >

Word fan van ONVZ Zorgverzekeraar op Facebook en blijf op de hoogte!