Inloggen MijnONVZ

Hoe betaalt u uw zorgkosten?

Betaalt u uw eigen risico of eigen bijdrage niet via automatische incasso of iDEAL? Dan ontvangt u dit jaar geen acceptgiro meer in uw brievenbus. Voor zorgkosten die u in 2015 maakt, is de acceptgiro namelijk vervangen door een specificatie met een betalingsverzoek. Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat u een betalingsverzoek mist. Dan sturen wij u een herinnering. Bij deze herinnering ontvangt u wél een acceptgiro.

Heeft u per post een betaalverzoek ontvangen? Dan kunt u het openstaande bedrag overmaken onder vermelding van uw relatienummer. Dit nummer kunt u vinden in de rechterkolom van de brief. Het betalen van een herinnering kunt u ook op deze manier doen of u maakt hierbij gebruik van de bijgevoegde acceptgiro. Op een herinnering staat het totaalbedrag van de op dat moment openstaande bedragen vermeld. Het is dus mogelijk dat u een ander bedrag ziet dan op een eerder verstuurde rekening.

Wilt u uw betaalwijze wijzigen? Geef dit dan door via MijnONVZ, uw persoonlijke online omgeving. Naast automatische incasso bieden wij ook een nieuwe betaalwijze aan: iDEAL via e-mail. U ontvangt uw betaalverzoek dan per e-mail. U hoeft alleen nog in uw eigen vertrouwde intenetbankieromgeving de betaling te bevestigen.

Betalen op deze wijze gebeurt bij ONVZ met AcceptEmail.

Artikelen ONVZ Nieuws Oktober 2015

Heeft u vragen?

Tel 030 639 62 22

Ma-vrij08.30 - 21.00 uur

Contact

Zorgverzekeringen

Uw gezondheid is onze zorg. Met uitgebreide vergoedingen, aantrekkelijke premies en persoonlijke service.

Zorgverzekeringen >
Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding