Inloggen Digitaal Portaal

Wat u merkt van de invoering van het nieuwe administratiesysteem bij ONVZ

Met ingang van 1 januari 2015 voert ONVZ een nieuw administratiesysteem in: Oracle Health Insurance (OHI). OHI ondersteunt de belangrijkste administratieve processen, zoals de declaratieverwerking, de polisadministratie en de zorginkoop. De invoering van het nieuwe administratiesysteem heeft ook administratieve gevolgen voor u als verzekeringsadviseur. Hieronder vindt u enkele veranderingen waarmee u de komende periode te maken krijgt.

Communicatie december:

Communicatie oktober:

Communicatie september:

Meer weten?

Heeft u vragen over de invoering van het nieuwe administratiesysteem bij ONVZ? Neemt u dan contact op met uw relatiemanager. U kunt ook een e-mail sturen naar vo@onvz.nl.

Heeft u vragen?

Ma-vrij08:30 - 17:30 uur

vo@onvz.nl

Contact

Zorgverzekeringen

Uw gezondheid is onze zorg. Met uitgebreide vergoedingen, aantrekkelijke premies en persoonlijke service.

Zorgverzekeringen >
Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding