Inloggen Digitaal Portaal

Digitaal Portaal

Iedere maand informeren wij u graag over onder andere de functionaliteiten van het Digitaal Portaal. Deze maand geven drie verzekeringsadviseurs aan waarom zij Digitaal Portaal gebruiken.

Gemakkelijk gegevens bekijken en toevoegen

Via Digitaal Portaal heeft u een snel en duidelijk inzicht in uw klantenbestand. “Digitaal Portaal is een gemakkelijke manier om de gegevens van onze klanten te bekijken.”, vertellen Kris en Hedy Sandjojo van Sandjojo Assurantiën. Zij vinden het bovendien een voordeel dat ze overal kunnen inloggen. dNL Verzekeringen gebruikt Digitaal Portaal zoveel mogelijk. “Tijdens de topdrukte regelen wij aanmeldingen van nieuwe verzekerden via Digitaal Portaal. Ook verzorgen wij dan op die manier offertes en premieberekeningen. Op rustiger momenten is Digitaal Portaal handig voor het controleren en doorgeven van gegevens, bijvoorbeeld adreswijzigingen, en om producten te vergelijken”, aldus De heer De Lugt van DNL Verzekeringen.

Papierloos werken

Bij ONVZ is digitalisering een belangrijk onderwerp. Een gevolg daarvan is dat we proberen steeds minder op papier te doen. Assurantiekantoor Boidin is hier een groot voorstander van: “We proberen sinds een jaar of twee steeds meer digitaal en dus zonder papier te doen. Het digitaal Portaal helpt daar echt bij”.

Deel uw ervaringen met ons

ONVZ vindt het belangrijk uw ervaringen met het Digitaal Portaal te horen. Zo liet een verzekeringsadviseur ons bijvoorbeeld weten dat een knop om direct terug te keren naar het klantoverzicht erg handig zou zijn. Mist u iets of heeft u een idee hoe het beter kan? Of wilt u ook uw ervaringen met ons delen? Neem dan contact op met uw accountmanager of intern relatiebeheerder via 030 – 639 64 10.

Artikelen ONVZ Nieuws Juni 2012

Heeft u vragen?

Ma-vrij08:30 - 17:30 uur

vo@onvz.nl

Contact
Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding