Inloggen Digitaal Portaal

Wijziging e-mailadres voor aanvragen


Net zoals vorig jaar maakt ONVZ voor aanvragen en wijzigingen gebruik van een andere e-mailadres: mijnaanvraag@onvz.nl.

Voor het aanvragen van nieuwe verzekeringen maakt u bij voorkeur gebruik van Digitaal Portaal. Dit biedt u immers het meeste gemak. Mocht u echter geen toegang hebben tot Digitaal Portaal, of heeft u een gedigitaliseerde (gescande) papieren aanvraag van de klant, dan kunt u uw aanvraag ook per e-mail naar ons sturen. Gebruikt u hiervoor het e-mailadres: mijnaanvraag@onvz.nl.

Snelle afhandeling

Door dit e-mailadres te gebruiken komt uw aanvraag direct in het acceptatieproces. Ook voor mutaties en wijzigingen van lopende polissen en aanvragen kunt u op dit e-mailadres terecht. In beide gevallen bent u verzekerd van een snelle en deskundige afhandeling.

Voorheen stuurde u deze aanvragen naar een ander e-mailadres, namelijk vo@onvz.nl. Dit e-mailadres kunt u blijven gebruiken voor alle communicatie over andere onderwerpen.

Nog vragen?

Heeft u nog vragen over het indienen van nieuwe aanvragen? Neemt u dan contact op met uw relatiemanager. U kunt ONVZ ook bereiken via 030 639 64 10 of een e-mail sturen naar vo@onvz.nl.

Artikelen ONVZ Nieuws December 2015

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding