Inloggen Digitaal Portaal

Medische selectieprocedure verbeterd

Via de feedbackoptie op onze website hebben verzekerden ons laten weten dat ze niet tevreden waren over de medische selectieprocedure in onze digitale aanvraagstraat. Deze was te ingewikkeld en het beantwoorden van de vragen nam te veel tijd in beslag. Wij hebben de feedback van onze verzekerden ter harte genomen en de gezondheidsvragen opnieuw vormgegeven.

In onze digitale aanvraagstraat worden voor de aanvullende verzekeringen Vrije Keuze Optifit, Topfit en Superfit nu nog acht specifieke vragen gesteld, die beantwoord kunnen worden met ‘Nee’ of ‘Ja’. Worden alle vragen met ‘Nee’ beantwoord, dan is de aangevraagde verzekering direct geaccepteerd. Worden een of meerdere vragen met ‘Ja’ beantwoord, dan wordt om een toelichting gevraagd. Onze medisch acceptant beoordeelt aan de hand van deze toelichting of de aangevraagde verzekering voor de relatie geaccepteerd kan worden of niet.

Zo is de selectieprocedure eenvoudiger en transparanter voor uw en onze relaties. En ook voor u zijn de vragen gemakkelijker te beantwoorden, wanneer u uw relatie bij de aanvraag helpt.

Artikelen ONVZ Nieuws December 2016

Heeft u vragen?

Ma-vrij08:30 - 17:30 uur

vo@onvz.nl

Contact
Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding