Inloggen Digitaal Portaal

Digitalisering bij ONVZ naar volgende fase

Met de introductie van een nieuwe versie van het Digitaal Portaal houdt het digitaliseringsproces voor ONVZ niet op. Integendeel, een mogelijke volgende stap is het verder indammen van de papieren informatiestroom.

Hoewel u uw rekening courant en borderel online in het Digitaal Portaal kunt opvragen, ontvangt u deze ook nog per post op papier. Meerdere relaties hebben ons er op attent gemaakt dat dit anno 2014 geen goed voorbeeld van een duurzame bedrijfsvoering is. Wij zijn het daar weliswaar mee eens, maar we zullen deze postverzending niet meteen staken. Wij zijn voornemens om dat in de toekomst wel te gaan doen, maar wij vernemen graag eerst uw mening via de mini-enquête.

Investeren in service- en dienstverlening

Het afschaffen van de verzending van borderel en rekening courant per post levert ONVZ een kostenbesparing op. Met deze besparing komen er financiële middelen beschikbaar die ONVZ graag investeert in een verdere verbetering van de digitale service- en dienstverlening aan u als verzekeringsadviseur en uw individuele en collectieve relaties.

Medio april zult u de eerste vernieuwingen al kunnen waarnemen. Dan kunt u gebruik maken van de volledig vernieuwde omgeving van het Digitaal Portaal. In de volgende nieuwsbrief zal hier uitgebreid aandacht aan besteed worden.

Meer weten?

Heeft u vragen over het Digitaal Portaal of het digitaliseringsproces bij ONVZ? Neemt u dan contact op met uw relatiemanager. U kunt ook een e-mail sturen naar vo@onvz.nl of direct via de chat met onze afdeling in contact treden.

Artikelen ONVZ Nieuws Maart 2014

Heeft u vragen?

Ma-vrij08:30 - 17:30 uur

vo@onvz.nl

Contact

Zorgverzekeringen

Uw gezondheid is onze zorg. Met uitgebreide vergoedingen, aantrekkelijke premies en persoonlijke service.

Zorgverzekeringen >
Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding