Inloggen Digitaal Portaal

Chatten met ONVZ

Als verzekeringsadviseur kunt u met uw vragen contact opnemen met uw relatiemanager bij ONVZ. Tot nu toe kon dat alleen via telefoon en e-mail. Vanaf nu kunt u ook met ons chatten. Zo krijgt u snel en gemakkelijk antwoord op al uw vragen. Hoe werkt het? En wat zijn de voordelen van chatten voor u?

Hoe kunt u met ons chatten?

Als u wilt chatten met ONVZ, gaat u naar de portaal voor verzekeringsadviseurs op onze website. Daar vindt u in de rechter kolom een chat-button. Klikt u op die button, dan verschijnt het chatvenster. Daar kunt u (anoniem) uw vraag stellen. Deze vraag komt binnen bij een van de relatiemanagers van ONVZ. Die zal u direct helpen met al uw vragen en laten weten wat de eventuele vervolgactie is. Zo kunnen wij u op een snelle een eenvoudige manier nog beter ondersteunen in het beantwoorden van uw vragen.

Wat zijn de voordelen van chatten?

Chatten is een heel laagdrempelige manier om contact op te nemen. U kunt direct uw vraag stellen en dat kost minder tijd dan een uitgebreide mail schrijven of telefoneren.

Wanneer chatten?

U kunt met ons chatten over al uw vragen, bijvoorbeeld als u bepaalde informatie niet (snel) kunt vinden of als iets niet duidelijk is. De relatiemanagers van ONVZ zijn via de chat bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

Chatten? Gewoon doen!

De beste manier om te ontdekken hoe chatten met ONVZ werkt, is het gewoon doen. Ga dan naar de portaal voor verzekeringsadviseurs op onze website en chat met ons!

Artikelen ONVZ Nieuws Oktober 2013

Heeft u vragen?

Ma-vrij08:30 - 17:30 uur

vo@onvz.nl

Contact

Zorgverzekeringen

Uw gezondheid is onze zorg. Met uitgebreide vergoedingen, aantrekkelijke premies en persoonlijke service.

Zorgverzekeringen >
Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding