Inloggen Digitaal Portaal

Administratiesysteem ONVZ in stabiel vaarwater

De invoering van een nieuw administratiesysteem bij ONVZ is niet zonder slag of stoot verlopen. Hopelijk heeft u er geen of weinig hinder van ondervonden. Gelukkig behoren de grootste knelpunten inmiddels tot het verleden.

Begin 2015 heeft ONVZ een nieuw administratiesysteem ingevoerd. Dit systeem is een veelgebruikte back-office oplossing in de zorgverzekeringsbranche. Het ondersteunt de belangrijkste administratieve processen, zoals declaratieverwerking, polisadministratie en zorginkoop.

Nog afgezien van het feit dat bestaande processen en nieuwe functionaliteiten niet altijd even goed met elkaar overweg kunnen, vraagt een dergelijke ingrijpende verandering ook om gewenning vanuit ONVZ.

Naar het zich laat aanzien bevindt ons administratiesysteem zich inmiddels in stabiel vaarwater. Dat is natuurlijk geen garantie voor een foutloos toekomstig functioneren. Maar het stelt ons wel in staat om te investeren in een verdere verbetering van de service- en dienstverlening aan u als verzekeringsadviseur en uw individuele en collectieve relaties.

Nog vragen?

Heeft u nog vragen over ons administratiesysteem? Neemt u dan contact op met uw relatiemanager. U kunt ONVZ ook bereiken via 030 639 64 10 of een e-mail sturen naar vo@onvz.nl.

Artikelen ONVZ Nieuws Oktober 2015

Heeft u vragen?

Ma-vrij08:30 - 17:30 uur

vo@onvz.nl

Contact

Zorgverzekeringen

Uw gezondheid is onze zorg. Met uitgebreide vergoedingen, aantrekkelijke premies en persoonlijke service.

Zorgverzekeringen >
Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding