Kan er iets beter?

Alles rond onze zorginkoop en uw declaraties is goed geregeld. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft. In zo’n geval kunt u ONVZ verzoeken om een heroverweging. Wij nemen elke klacht serieus en geven klachtenafhandeling hoge prioriteit. Zo kunnen wij onze dienstverlening immers steeds verder verbeteren.

Heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op via een van onderstaande mogelijkheden:

Telefoon
030 639 62 60 (op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur).

E-mail
clientenservice@onvz.nl

Website
U kunt gebruikmaken van het klachtenformulier of het contactformulier.

Brief
ONVZ Zorgverzekeraar
Postbus 392
3990 GD Houten

Fax
030 635 12 75

Bezoek (op telefonische afspraak)
ONVZ Zorgverzekeraar
De Molen 66
3995 AX Houten
Kantorenpark De Molenzoom
Routebeschrijving

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding