VECOZO schijnt bepaalde verzekeraars over te slaan wanneer zij niet snel genoeg reageren op een COV-bericht. Wat kan ik hieraan doen?

VECOZO kan planningen instellen voor het off- en weer online zetten van COV-webservices. Dit kan worden gedaan bij een onderhoudsaankondiging, waardoor een zorgverzekeraar voor een vooraf bepaalde tijd offline zal zijn. Ook kan het voorkomen dat een zorgverzekeraar niet binnen de gestelde termijn van 5 seconden een reactie stuurt op het ontvangen COVXML bestand. Dit voorkomt veel fouten die zorgverleners overlast bezorgen. Ook kan er zo direct worden ingegrepen bij productieproblemen. Uiteraard kan VECOZO de webservices direct weer online zetten als eventuele productieproblemen zijn opgelost.

Een half uur nadat de webservice geautomatiseerd offline is gehaald, wordt de webservice weer automatisch online gezet. Het proces begint daarna weer opnieuw, u hoeft geen actie te ondernemen.
Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding