ZakelijkBereken premieEnglish

  • Zeer ruime vergoedingen
  • Advies van ZorgConsulent
  • Klantwaardering 8,2

Fijn dat u meedoet aan ons marktonderzoek

ONVZ hoort graag uw mening over onze service, diensten en producten. Zodat we ons constant kunnen blijven verbeteren. Daarom voeren we elk jaar onderstaande onderzoeken uit om na te gaan hoe tevreden u over ons bent.

In- en uitstroomonderzoek

Als ONVZ willen we graag weten waarom onze verzekerden voor ons gekozen hebben, of waarom zij ons hebben verlaten.

Daarom sturen wij in januari een e-mail met een link naar een korte vragenlijst naar nieuwe en net vertrokken verzekerden. Door hun antwoorden kunnen wij onze service nog verder verbeteren. Deze e-mail wordt gestuurd vanuit mwm2.nl.

Heeft u een e-mail ontvangen voor het in- of uitstroomonderzoek? Start dan het onderzoek vanuit uw e-mail.

KlantenMonitor Zorgverzekeringen

Elk jaar neemt ONVZ in januari/februari deel aan het grootste landelijke klantonderzoek voor zorgverzekeraars: de KlantenMonitor Zorgverzekeringen, of in het kort KMZ. Dit marktonderzoek wordt uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau MarketResponse. 

Jaarlijks nemen ongeveer 25 zorgverzekeraars en hun klanten deel aan dit onderzoek. Met de verzamelde inzichten kunnen we beoordelen hoe wij presteren ten opzichte van andere zorgverzekeraars. En waar we verder kunnen verbeteren en innoveren, om u een eersteklas zorgverzekering te blijven bieden.

Klantpanel ONVZ

Mocht u het interessant vinden hoe ONVZ klanten laat meedenken over zorg gerelateerde, beleidsmatige of verzekeringstechnische vraagstukken of over klantervaringen in het algemeen? Dan adviseren wij u om de ONVZ Nieuwsbrieven in 2021 in de gaten te houden. Daar gaan we met regelmaat inzichten delen. Actieve werving van klantpanelleden is wegens succes voorlopig niet nodig, maar u kunt wel ervaren op welke wijze klanten met ONVZ meedenken. De kans bestaat wel dat u daardoor geïnspireerd raakt.

Heeft u als ONVZ klant juist helemaal geen behoefte om deel te nemen aan klant- of marktonderzoeken? U kunt via het contactformulier laten weten dat u geen uitnodigingen voor onderzoeken meer wenst te ontvangen. Uiteraard respecteren wij dan uw voorkeur.

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.