Als ONVZ willen we graag weten waarom onze verzekerden voor ons gekozen hebben, of waarom zij ons hebben verlaten.
Daarom sturen wij in januari een e-mail met een link naar een korte vragenlijst naar nieuwe en net vertrokken verzekerden. Door hun antwoorden kunnen wij onze service nog verder verbeteren. Deze e-mail wordt gestuurd vanuit mwm2.nl.
Heeft u een email ontvangen voor het in- of uitstroomonderzoek? Start dan het onderzoek vanuit uw e-mail.
Klantpanel ONVZ
Mocht u het interessant vinden hoe ONVZ klanten laat meedenken over zorg gerelateerde, beleidsmatige of verzekeringstechnische vraagstukken of over klantervaringen in het algemeen? Dan adviseren wij u om de ONVZ Nieuwsbrieven in 2021 in de gaten te houden. Daar gaan we met regelmaat inzichten delen. Actieve werving van klantpanelleden is wegens succes voorlopig niet nodig, maar u kunt wel ervaren op welke wijze klanten met ONVZ meedenken. De kans bestaat wel dat u daardoor geïnspireerd raakt.
Heeft u als ONVZ klant juist helemaal geen behoefte om deel te nemen aan klant- of marktonderzoeken? U kunt via het contactformulier laten weten dat u geen uitnodigingen voor onderzoeken meer wenst te ontvangen. Uiteraard respecteren wij dan uw voorkeur.