Wilt u een klacht indienen?
Bent u het niet eens met een beslissing die wij hebben genomen? Of ontevreden over onze dienstverlening of de manier waarop wij met uw persoonsgegevens omgaan? Dan kunt u een klacht indienen op een van de volgende manieren:
- via het speciale klachtenformulier
- per brief op het volgende adres:
ONVZ
t.a.v. Klachtenservice
Postbus 392
3990 GD Houten
Wij nemen elke klacht serieus en geven klachtenbehandeling hoge prioriteit. Zo kunnen wij onze dienstverlening steeds verder verbeteren. Heeft u een verzoek om uitleg, dan beschouwen wij dat niet als een klacht.
Klacht over formulieren van ONVZ
Is uw klacht dat onze formulieren te ingewikkeld of overbodig zijn? Laat het ons weten. Dan kijken wij wat we eraan kunnen doen. Bent u ontevreden over onze reactie, dan kunt u een melding indienen bij de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).
Nederlandse Zorgautoriteit
T.a.v. Informatie en Contactcentrum
Postbus 3017
3502 GA Utrecht
088 770 87 70
Behandeling van uw klacht
U ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging als uw klacht bij ons binnen is. Wij behandelen uw klacht binnen 15 werkdagen na de ontvangstbevestiging. Mocht dit langer duren, dan hoort u dit van ons.
Niet tevreden met onze reactie?
Wij behandelen uw klacht zorgvuldig. Toch bent u het misschien niet eens met onze reactie of beslissing. Laat het ons weten, zodat we kunnen proberen er alsnog met elkaar uit te komen. Lukt dit niet, dan kunt u terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen.
Klacht over uw zorgverlener
Bent u ontevreden over uw zorgverlener of zorginstelling? Laat het weten.