2022

DiamondClean Smart tandenborstel

Uw gebit gezond houden, begint met goed poetsen. Het geheim van goed poetsen? De DiamondClean Smart tandenborstel.

Deze vergoeding is er alleen voor de basisverzekering ONVZ Vrije Keuze

Wat u vergoed krijgt

Tandfit Preventief biedt een uitstekende vergoeding voor preventieve en andere mondzorg.

Heeft u Tandfit Preventief? Dan krijgt u ook:

  • 1 keer per 3 jaar een Philips DiamondClean Smart 9300 tandenborstel (zwart), met oplaadglas, reisetui en app
  • 1 startpakket met 3 opzetborstels: Premium Plaque Defense, Premium Gum Care en Premium White, voor grondige tandplakverwijdering, voor gezonder tandvlees en voor witte tanden
  • ieder kwartaal een nieuw opzetborsteltje

Wanneer krijg ik de tandenborstel?

U ontvangt de DiamondClean Smart als uw Tandfit Preventief definitief is ingegaan. De opzetborsteltjes krijgt u automatisch thuisgestuurd.

U krijgt 1 tandenborstel per 3 jaar

Uw nieuwe tandenborstel krijgt u in het 4e jaar van uw Tandfit Preventief. Ook als u tussendoor wisselt tussen onze Tandfit Preventief en de vergelijkbare tandverzekeringen van onze partners: Tandplus Preventief (PNOzorg) of tand preventief (VvAA zorgverzekering).

En als ik een vraag heb?

Heeft u een vraag over uw verzekering? Belt u ons gerust. Wij helpen u graag. Heeft u een vraag over de tandenborstel? Bel dan met Philips. Het nummer is 0900 202 11 77.

Wat u zelf betaalt

Geen eigen risico

Voor de DiamondClean Smart geldt geen eigen risico.

Geen eigen bijdrage

Voor de DiamondClean Smart betaalt u geen eigen bijdrage.

Goed om te weten

  • De algemene regels gelden voor alle zorg en voor iedereen. Er staat bijvoorbeeld in wat nooit wordt vergoed. En welke wijzigingen u moet doorgeven.

  • Verhuist u naar een ander land? Dan krijgt u geen opzetborstels meer toegestuurd. U kunt de DiamondClean Smart wel blijven gebruiken en uw Tandfit Preventief blijft gewoon van kracht.

  • De borstel blijft van ONVZ. Sluit u binnen 3 jaar weer Tandfit Preventief? Dan krijgt u geen nieuwe tandenborstel.

  • De garantie gaat in als u de borstel ontvangt. Er gelden garantiebepalingen. Uw garantiebewijs vraagt u op bij ons Service Center. U kunt voor de garantie terecht bij Philips.

Contact

Heeft u nog vragen? Wij zijn er voor u

Document uploaden

Deel makkelijk een document met ons

Uploaden
Meer contactopties