Krijgt u in het buitenland problemen met uw gezondheid? Onze alarmcentrale Zorgassistance staat voor u klaar. En neemt u veel regelwerk uit handen.
Bij onze alarmcentrale Zorgassistance werken de professionals van SOS International. Ze gaan direct aan de slag als u hulp nodig heeft.
Wat doet ONVZ Zorgassistance?
Heeft u tijdens uw verblijf in het buitenland zorg nodig? Bijvoorbeeld omdat u een ongeval heeft gehad. Of omdat u onverwacht ziek wordt. Dan kunt u voor hulp en advies contact opnemen met de alarmcentrale Zorgassistance. De alarmcentrale:
- biedt deskundige service
- kan betaling van zorgkosten garanderen tot het bedrag waarvoor u bent verzekerd
- staat dag en nacht voor u klaar
Twijfelt u of u een arts nodig heeft? Of heeft u op reis een gezondheidsvraag? Ook dan kunt u voor advies contact opnemen met Zorgassistance.
Contact opnemen met Zorgassistance verplicht bij Wereldfit en Superfit
Met de aanvullende verzekeringen Wereldfit en Superfit bent u wereldwijd verzekerd voor spoedeisende hulp in het buitenland. Voorwaarde is, dat u contact opneemt met de alarmcentrale Zorgassistance voordat u kosten maakt. Behalve natuurlijk als dit echt niet mogelijk is. Doet u dit niet, dan vergoeden we misschien niet alle kosten.
Aanvullende service
Heeft u de aanvullende verzekering Wereldfit? Dan helpt de alarmcentrale Zorgassistance ook als u eerder naar huis wilt. Bijvoorbeeld omdat u erg ziek bent en daardoor uw reis niet kunt afmaken. Of door familieomstandigheden thuis. In de uitgebreide voorwaarden van Wereldfit staat welke service Wereldfit nog meer biedt. Dat geldt ook als u Superfit heeft. Wereldfit is daar namelijk onderdeel van.