Verzekeringsadviseur

Contact met ONVZ

ONVZ staat voor u klaar. Voor u als verzekeringsadviseur en voor uw relaties. Waar kunnen we u mee helpen? We horen graag van u.

  • Polisadministratie

    Voor polismutaties en het aanmelden van nieuwe verzekerden

  • Zorgadvies

    De ZorgConsulent helpt ONVZ verzekerden bij het vinden van de juiste zorgverlener

  • Debiteurenbeheer

    Bij vragen over het (uit)betalen van uw rekeningcourant saldo of facturen collectiviteiten

ONVZ Marketingsupport

Voor al uw vragen over:

  • commerciele acties
  • calamiteiten: bijvoorbeeld als u polisinformatie snel nodig heeft
  • informatie over uw portefeuille: aanvragen, polismutaties

Wilt u snel geholpen worden? Neem dan contact op via de chat via de button aan de rechterkant van deze pagina (ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur). U kunt ook een e-mail sturen naar: vo@onvz.nl. Of ga naar ONVZ Zakelijk (voorheen: Digitaal Portaal).

Bij vragen over:

    • ONVZ Zakelijk
    • aanpassingen collectiviteit
    • rekening courant
    • borderel
    • boekingsnota's en betalingen
    • in- en uitdienstmeldingen
    • status nieuwe aanvraag
    • wijzigingen zorgverzekering
    • declaraties
    • vergoedingen
    • herzending van het polisblad en zorgpassen

Als u gemachtigd bent door uw relatie, dan kunt u bij ons Service Center terecht met vragen van of over uw relaties. U kunt ons bereiken via: het contactformulier, chat (ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur) of telefoon (030 639 62 22 - optie 3), van ma t/m vr 9.00 - 17.00 uur. 

Speciaal voor u en uw werkgeversrelaties

Bij de ONVZ werkgeversdesk kunt u terecht voor:

  • aanvragen offerte op maat
  • aanvragen nieuwe collectiviteit
  • inzetten Werkfit
  • hulp bij gezondheidsbeleid
  • inzicht krijgen in zorgkosten
  • inzetten (preventieve) interventies
  • gebruikmaken van zorgproviders
  • hulp bij financieringsvormen

Onze Werkgeverdesk helpt u en uw werkgeversrelaties graag hun medewerkers mentaal en fysiek gezond te houden. De Werkgeversdesk is te bereiken via telefoonnummer 030 639 62 66 (ma t/m vr 9.00 - 17.00 uur) of via werkgeversdesk@onvz.nl.

 

Snel antwoord via de live chat

Van maandag tot en met vrijdag zitten we voor u klaar van 8.00 - 20.00 uur. We helpen u vraag via de live chat. U krijgt persoonlijk contact met een medewerker en wordt snel geholpen.

Toch liever bellen? Kies dan menu-optie 3 voor verzekeringsadviseurs en werkgevers, om onnodige wachttijd te voorkomen.

Onze adresgegevens

Bezoekadres
Postadres

ONVZ, De Molen 66
3995 AX Houten

ONVZ, Postbus 392
3990 GD Houten

Contact

Heeft u nog vragen? Wij zijn er voor u

Document uploaden

Deel makkelijk een document met ons

Uploaden
Meer contactopties