Voor het aanvragen van nieuwe verzekeringen maakt u bij voorkeur gebruik van Digitaal Portaal. Dit biedt u immers het meeste gemak. Mocht u echter geen toegang hebben tot Digitaal Portaal, of heeft u een gedigitaliseerde (gescande) papieren aanvraag van de klant, dan kunt u uw aanvraag ook per e-mail naar ons sturen. Gebruikt u hiervoor het e-mailadres: mijnaanvraag@onvz.nl.
Snelle afhandeling
Door dit e-mailadres te gebruiken komt uw aanvraag direct in het acceptatieproces. Ook voor mutaties en wijzigingen van lopende polissen en aanvragen kunt u op dit e-mailadres terecht. In beide gevallen bent u verzekerd van een snelle en deskundige afhandeling.
Voorheen stuurde u deze aanvragen naar een ander e-mailadres, namelijk vo@onvz.nl. Dit e-mailadres kunt u blijven gebruiken voor alle communicatie over andere onderwerpen.
Nog vragen?
Heeft u nog vragen over het indienen van nieuwe aanvragen? Neemt u dan contact op met uw relatiemanager. U kunt ONVZ ook bereiken via 030 639 64 10 of een e-mail sturen naar vo@onvz.nl.
Artikelen ONVZ Nieuws December 2015
- ONVZ stelt nieuwe regeling voor spijtoptanten vast
- Beëindigingsbrief vervangt royementsaanhangsel
- Wijziging e-mailadres voor aanvragen
- Reparatie van softwarestoring leidt tot onterechte boekingsnota's
- Wanneer en hoe verzendt ONVZ polisbladen?
- Nieuwe verkoopondersteunende banners beschikbaar
- ONVZ stopt met aanbieden Zo-fit