Nieuw administratiesysteem-bij ONVZ in 2015

ONVZ voert met ingang van 1 januari 2015 een nieuw administratiesysteem in. Dit heeft gevolgen voor de verwerking van verzekeringen in uw zorgportefeuille. Over relevante wijzigingen zullen wij u de komende periode zo gericht mogelijk informeren.

Het nieuwe administratiesysteem, Open Health Insurance (OHI) van leverancier Oracle, is een veelgebruikte back-office oplossing in de zorgverzekeringsbranche. OHI ondersteunt de belangrijkste administratieve processen, zoals declaratieverwerking, polis administratie en zorginkoop.

Incasso’s en cliëntnummers

De invoering van het nieuwe administratiesysteem heeft onder andere consequenties voor uw financiële administratie en kosten van maatschappij-incasso. Een andere wijziging is de vervanging van de bestaande cliëntnummers door relatienummers. Omdat deze wijzigingen impact hebben op uw administratie (en mogelijke toekomstige inrichting daarvan), zullen wij u te zijner tijd gedetailleerd informeren over alle wijzigingen en gevolgen, zowel via deze nieuwsbrief als via ons Digitaal Portaal.

Meer weten?

Heeft u vragen over de invoering van het nieuwe administratiesysteem bij ONVZ? Neemt u dan contact op met uw relatiemanager. U kunt ook een e-mail sturen naar vo@onvz.nl.

Artikelen ONVZ Nieuws Maart 2014

Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.