Nieuw e-mailadres voor aanvragen

Voor het aanvragen van nieuwe verzekeringen neemt ONVZ met ingang van 10 november a.s. een nieuw e-mailadres in gebruik: mijnaanvraag@onvz.nl

Voor het aanvragen van nieuwe verzekeringen maakt u bij voorkeur gebruik van Digitaal Portaal. Dit biedt u immers het meeste gemak. Mocht u echter geen toegang hebben tot Digitaal Portaal, of heeft u een gedigitaliseerde (gescande) papieren aanvraag van de klant, dan kunt u uw aanvraag ook per e-mail naar ons sturen. Hiervoor hebben wij een nieuw e-mailadres aangemaakt, namelijk mijnaanvraag@onvz.nl.

Snelle afhandeling

Door dit nieuwe adres te gebruiken komt uw aanvraag direct in het acceptatieproces van de afdeling Acceptatie. Ook voor mutaties en wijzigingen van lopende polissen en aanvragen kunt u op dit e-mailadres terecht. In beide gevallen bent u verzekerd van een snelle en deskundige afhandeling.

Voorheen stuurde u deze aanvragen naar een ander e-mailadres, namelijk vo@onvz.nl. Dit e-mailadres kunt u blijven gebruiken voor alle communicatie over andere onderwerpen, behalve dan nieuwe aanvragen en wijzigingen van bestaande verzekeringen.

Nog vragen?

Heeft u nog vragen over het indienen van nieuwe aanvragen? Neemt u dan contact op met uw relatiemanager. U kunt ONVZ ook bereiken via 030 639 64 10 of een e-mail sturen naar vo@onvz.nl.

Artikelen ONVZ Nieuws November 2014

Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.