Vernieuwde ONVZ app biedt gebruiker veel meer mogelijkheden

De ONVZ app past in het beleid om verzekerden via een smartphone en tablet digitale interactie en selfservice te bieden. Die maken daar ook steeds meer gebruik van. De vernieuwde versie van de app biedt verzekerden nog meer gebruiksmogelijkheden. Met de app kan de gebruiker:

  • eenvoudige een nota declareren;
  • de status van een declaratie volgen;
  • de stand van het eigen risico zien;
  • een vergoedingswijzer van de eigen verzekering(en) raadplegen;
  • een overzicht inzien van de eigen verzekeringen en die van eventueel meeverzekerde gezinsleden, mét premiebedragen;
  • nieuwsberichten van ONVZ lezen;
  • contact met ONVZ opnemen of feedback geven.

Omdat de nieuwe app in vergelijking met de huidige versie toegang biedt tot veel meer informatie, is voor het gebruik een toegangscode vereist. Gebruikers kunnen deze aanmaken als zij een activatiecode in MijnONVZ aanvragen.

De ONVZ app is gratis verkrijgbaar in de App Store en Google Play. De app is er voor Apple- en Android-toestellen. Voorafgaand aan de lancering heeft ONVZ verzekerden actief geïnformeerd over de nieuwe app. Ook komt er een update van de webpagina met veelgestelde vragen.

Nog vragen?

Heeft u nog vragen over de vernieuwde ONVZ app? Neemt u dan contact op met uw relatiemanager. U kunt ONVZ ook bereiken via 030 639 64 10 of een e-mail sturen naar vo@onvz.nl.

Artikelen ONVZ Nieuws November 2015

Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.