Doorgeven adreswijziging meestal niet nodig

ONVZ kan adreswijzigingen van uw relaties automatisch verwerken. Er zijn echter enkele uitzonderingsgevallen waarin we u vragen mutaties aan ons door te geven.

Omdat het administratiesysteem van ONVZ is gekoppeld aan de Gemeentelijke Basisadministratie, kunnen wij adreswijzigingen van verzekerden automatisch verwerken. Het is dus niet nodig dat uw kantoor deze mutaties aan ons doorgeeft.

Er zijn enkele situaties waarin we u wel vragen actie te ondernemen. Dit is het geval indien het gaat om:

  • Adres in het buitenland;
  • Toevoegen of wijzigen van een postadres, anders dan het woonadres;
  • Adreswijziging voor een collectiviteit.

Nog vragen?

Heeft u nog vragen over het doorgeven van adreswijzigingen? Neemt u dan contact op met uw relatiemanager. U kunt ONVZ ook bereiken via 030 639 64 10 of een e-mail sturen naar vo@onvz.nl.

Artikelen ONVZ Nieuws Oktober 2015

Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.