• Zeer ruime vergoedingen
  • Advies van ZorgConsulent
  • Klantwaardering 8,2

Waar kunt u terecht met uw vraag?

Als u een vraag heeft over uw portefeuille, onze zorgverzekeringen of uw collectiviteit bij ONVZ, dan willen we u daar zo snel en goed mogelijk bij helpen. Daarom is het fijn als uw vraag direct bij de juiste medewerker belandt. We leggen u graag uit waar u met uw vragen terechtkunt. Uiteraard kunt u ook altijd terecht bij uw accountmanager.

ONVZ Service Center

030 639 62 22 (optie 3)

sc@onvz.nl

Ons Service Center helpt u bij al uw administratieve vragen, vergoedingsvragen en het aanvragen of wijzigen van de zorgverzekering van uw relaties. U kunt daarbij denken aan:

  • digitaal Portaal
  • aanpassingen collectiviteit
  • rekening courant
  • borderel
  • boekingsnota’s en betalingen
  • in- en uitdienstmeldingen
  • status nieuwe aanvraag
  • vergoedingsvragen
  • wijzigingen zorgverzekering
  • kopie polis

ONVZ Werkgeversdesk

030 639 62 66

werkgeversdesk@onvz.nl

Onze Werkgeverdesk helpt u en uw werkgeversrelaties graag hun medewerkers mentaal en fysiek gezond te houden. Bij hen kunt u bijvoorbeeld terecht met vragen over:

  • aanvragen offerte op maat
  • aanvragen nieuwe collectiviteit
  • inzetten Werkfit
  • hulp bij gezondheidsbeleid
  • inzicht krijgen in zorgkosten
  • inzetten (preventieve) interventies
  • gebruikmaken van zorgproviders
  • hulp bij financieringsvormen


Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.