Engelse MijnONVZ-omgeving

MijnONVZ nu in het Engels beschikbaar

For English see below.

Komen medewerkers die geen Nederlands spreken soms bij u langs met vragen over hun zorgverzekering? Het kan voor expats immers lastig zijn om wegwijs te worden in Nederlandse teksten en regelgeving. Daarom hebben wij nu, naast onze website, ook onze online omgeving MijnONVZ naar het Engels vertaald. Hiermee zijn wij u en uw medewerkers nog beter van dienst.

Declareren en gegevens bekijken

MijnONVZ is de persoonlijke online omgeving waar ONVZ-verzekerden alles rondom hun zorgverzekering kunnen regelen. Zo kunnen ze bijvoorbeeld eenvoudig declaraties indienen, de status van hun eigen risico inzien, hun zorgpas (European Health Insurance Card) bekijken en persoonlijke gegevens wijzigen. Dit alles nu dus ook in het Engels.

Hebben uw medewerkers andere vragen over hun zorgverzekering, bijvoorbeeld over vergoedingen? Dan kunnen zij contact opnemen met ons Service Center via live chat (ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur) of via telefoonnummer 030 639 62 22 (ma t/m vr 8.00 - 18.00 uur).

Delen met uw medewerkers

Wilt u dit goede nieuws met uw medewerkers delen? Wij hebben alvast een Engelse tekst gemaakt die u eenvoudig kunt delen:

Good news for ONVZ customers with a collective health-care plan: MijnONVZ is now also available in English. MijnONVZ lets you effortlessly submit claims online, view your remaining payable excess amount or your health-care card and European Health Insurance Card, or change your personal details, all in English! If you have any questions about your health-care plan, you can ask questions via live chat (Monday to Friday from 8am to 8pm) or call the ONVZ Service Centre on +31 (0)30 639 62 22 (Monday to Friday from 8am to 6pm).

Heeft u vragen over uw collectieve zorgverzekering bij ONVZ? Dan kunt u ons altijd bereiken via 030 639 65 66 of vo@onvz.nl.

MijnONVZ now available in English

Do employees who do not speak Dutch sometimes come to you with questions about their health-care plan? Expats may find it difficult to make sense of Dutch texts and regulations, which is why our MijnONVZ online environment has now been translated into English, to complement our English website. This allows us to be of better service to you and your employees.

Submitting claims and viewing details

The MijnONVZ personal online environment lets ONVZ customers manage all aspects of their health-care plan, such as effortlessly submitting claims, viewing their remaining payable excess amount or health-care card and European Health Insurance Card, or changing their personal details. They can now do all of this in English.

If your employees have other questions about their health-care plan, for example about coverage, they can ask questions via live chat (Monday to Friday from 8am to 8pm) or call the ONVZ Service Centre on +31 (0)30 639 62 22 (Monday to Friday from 8am to 6pm).

Sharing the news with your employees

If you would like to share this good news with your employees, you can send them this text we have written:

Good news for ONVZ customers with a collective health-care plan: MijnONVZ is now also available in English. MijnONVZ lets you effortlessly submit claims online, view your remaining payable excess amount or your health-care card and European Health Insurance Card, or change your personal details, all in English! If you have any questions about your health-care plan, you can ask questions via live chat (Monday to Friday from 8am to 8pm) or call the ONVZ Service Centre on +31 (0)30 639 62 22 (Monday to Friday from 8am to 6pm).

If you have any questions about your ONVZ collective health-care plan, you can always contact us on +31 (0)30 639 65 66 or vo@onvz.nl.

Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

 

Vragen over corona? Bekijk pagina Alles over coronavirus

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.