Inloggen MijnONVZ

Wat vindt u van ONVZ?

Bij ONVZ werken we continu aan de verbetering van onze diensten en service. Maar, dat doen we niet alleen. We krijgen daarbij waardevolle hulp van klanten, bijvoorbeeld via het ONVZ Adviespanel of tijdens speciale bijeenkomsten. Donderdag 28 maart stond ons magazine Lijf & Leden centraal.

In de ONVZ-huiskamer

In ons kantoor in Houten is een speciale ‘huiskamer’ ingericht voor interactieve sessies met onder andere verzekerden. Afgelopen donderdagavond 28 maart zaten er negen klanten rond onze grote ONVZ-tafel. Onder leiding van Ruigrok Netpanel uit Amsterdam bogen zij zich over het ONVZ-magazine Lijf & Leden.

Iedere verzekerde krijgt Lijf & Leden vier keer per jaar thuisgestuurd. Het blad staat vol informatie over gezondheid, preventie en vitaal leven. Belangrijke vragen tijdens de bijeenkomst waren: Wat vinden de lezers van ons magazine? Welke informatie spreekt hen aan, welke juist niet en hoe aantrekkelijk ziet het blad eruit?

Post-its en moodboards

De avond bestond uit twee delen. In het eerste deel gaven de deelnemers aan wat ze goed vonden aan Lijf & Leden, en wat minder. Er werd druk geplakt met post-its. Daarna schoven enkele ONVZ-medewerkers aan en gingen de aanwezigen aan de slag met het maken van moodboards voor het ‘ideale ONVZ-magazine.’ Inspiratie kwam uit tijdschriften als Linda, Elsevier en Elegance.

Veel bruikbare ideeën

Pauline Hogeweg, communicatieadviseur van ONVZ, vond het een interessante bijeenkomst waarin zij veel ideeën heeft opgedaan. “Heel verhelderend om te horen hoe onze lezers nou eigenlijk tegen Lijf & Leden aankijken. Met sommige suggesties zijn we meteen aan de slag gegaan, zoals een overzichtelijkere indeling en meer 'rust' op de pagina’s.”

Dat het een geslaagde avond was, bleek tevens uit de post die Hugo Langenberg de volgende dag al op de Facebook-pagina van ONVZ plaatste. “Gisteren meegedaan aan klantenpanel over het ONVZ blad Lijf & Leden (…). Dat blad kreeg aardig wat opbouwende kritiek. Heel goed van ONVZ om dit bespreekbaar te maken, prettig samenwerken met enthousiaste ONVZ-medewerkers!”

Ook meedenken?

Vindt u het leuk om ook mee te denken over de dienstverlening en service van ONVZ? Geeft u zich dan op voor het ONVZ Adviespanel. U krijgt dan regelmatig online een vragenlijst toegestuurd waarin u uw mening kunt geven. Alvast hartelijk dank voor uw feedback!

Artikelen ONVZ Nieuws Mei 2013

Heeft u vragen?

Tel 030 639 62 22

Ma-vrij08.30 - 21.00 uur

Za09.00 - 13.00 uur
Contact

Zorgverzekeringen

Uw gezondheid is onze zorg. Met uitgebreide vergoedingen, aantrekkelijke premies en persoonlijke service.

Zorgverzekeringen >

Blijf op de hoogte

Word fan van ONVZ Zorgverzekeraar op Facebook en blijf op de hoogte!

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding