Contact met ONVZ
ONVZ staat voor u klaar. Voor u als verzekeringsadviseur en voor uw relaties. Waar kunnen we u mee helpen? We horen graag van u.
Aangepaste openingstijden
Zondag 19 mei en maandag 20 mei is ons Service Center gesloten vanwege Pinksteren. Op dinsdag 21 mei staan we weer voor u klaar.
ONVZ Marketingsupport
Voor al uw vragen over:
- commerciele acties
- calamiteiten: bijvoorbeeld als u polisinformatie snel nodig heeft
- informatie over uw portefeuille: aanvragen, polismutaties
Wilt u snel geholpen worden? Neem dan contact op via de chat via de button aan de rechterkant van deze pagina (ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur). U kunt ook een e-mail sturen naar: vo@onvz.nl. Of ga naar ONVZ Zakelijk (voorheen: Digitaal Portaal).
Bij vragen over:
- ONVZ Zakelijk
- aanpassingen collectiviteit
- rekening courant
- borderel
- boekingsnota's en betalingen
- in- en uitdienstmeldingen
- status nieuwe aanvraag
- wijzigingen zorgverzekering
- declaraties
- vergoedingen
- herzending van het polisblad en zorgpassen
Als u gemachtigd bent door uw relatie, dan kunt u bij ons Service Center terecht met vragen van of over uw relaties. U kunt ons bereiken via: het contactformulier, chat (ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur) of telefoon (030 639 62 22 - optie 3), van ma t/m vr 9.00 - 17.00 uur.
Speciaal voor u en uw werkgeversrelaties
Bij de ONVZ werkgeversdesk kunt u terecht voor:
- aanvragen offerte op maat
- aanvragen nieuwe collectiviteit
- inzetten Werkfit
- hulp bij gezondheidsbeleid
- inzicht krijgen in zorgkosten
- inzetten (preventieve) interventies
- gebruikmaken van zorgproviders
- hulp bij financieringsvormen
Onze Werkgeverdesk helpt u en uw werkgeversrelaties graag hun medewerkers mentaal en fysiek gezond te houden. De Werkgeversdesk is te bereiken via telefoonnummer 030 639 62 66 (ma t/m vr 9.00 - 17.00 uur) of via werkgeversdesk@onvz.nl.
Onze adresgegevens
ONVZ, De Molen 66
3995 AX Houten
ONVZ, Postbus 392
3990 GD Houten