Contact met ONVZ
Wij willen kwaliteit leveren. Dat kan alleen in een goede samenwerking met u. Wilt u overleggen, heeft u informatie nodig of komt u ergens niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.
Maar ook als u een klacht heeft of een tip om onze service te verbeteren, horen wij dat graag.
contact cards
-
Telefoon algemene vragen
Ma t/m vr: 9.00 - 17.00 uur Persoonlijk contact met een medewerker voor al uw algemene vragen.
-
Telefoon zorgcontracten
Ma t/m vr: 9.00 - 17.00 uur Persoonlijk contact met een medewerker voor vragen over uw zorgcontract.
-
Live chat
Snel online contact? Gebruik de live chat met een medewerker op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur.
Aangepaste openingstijden
Zondag 19 mei en maandag 20 mei is ons Service Center gesloten vanwege Pinksteren. Op dinsdag 21 mei staan we weer voor u klaar.
Contactformulier
Het contactformulier gebruiken kan natuurlijk ook. U krijgt dan antwoord binnen 5 werkdagen.
Klacht indienen
Ondanks onze inspanningen kan het zijn dat u een klacht heeft. We nemen elke klacht serieus. Want iedere klacht geeft ons weer een mogelijkheid om te leren en verder te verbeteren. Stuur uw klacht naar klachtenservice@onvz.nl. Of per post ter attentie van onze klantenservice.
Onze adresgegevens
ONVZ, De Molen 66
3995 AX Houten
ONVZ, Postbus 392
3990 GD Houten