Inloggen Werkgeversportaal

Werkgeversportaal

Speciaal voor werkgevers hebben wij een beveiligde omgeving: Werkgeversportaal. Daar vindt u een aantal praktische mogelijkheden om uw collectief contract gemakkelijk te beheren.

Wat kunt u onder andere met Werkgeversportaal:

  • Inzicht krijgen in de status van digitale aanvragen
  • Zien welke werknemers verzekerd zijn bij ONVZ  
  • Facturen downloaden om de premie te incasseren 
  • Wijzigingen doorgeven, bijvoorbeeld bij uitdiensttreding 
  • Aanvraagformulier en premietabel op maat aanmaken en downloaden (Nederlandse en Engelse versie)

Heeft u nog geen toegang tot het Werkgeversportaal? Regel het simpel en snel.


Heeft u vragen?

Tel 030 639 65 66

Ma-vrij8.30 - 17.30 uur

vo@onvz.nl

Offerte aanvragen

Contact
Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie X Sluit deze melding