Zorgverlener

Contact met ONVZ

Wij willen kwaliteit leveren. Dat kan alleen in een goede samenwerking met u. Wilt u overleggen, heeft u informatie nodig of komt u ergens niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.

Maar ook als u een klacht heeft of een tip om onze service te verbeteren, horen wij dat graag.

contact cards

  • Telefoon algemene vragen

    Ma t/m vr: 9.00 - 17.00 uur Persoonlijk contact met een medewerker voor al uw algemene vragen.

  • Telefoon zorgcontracten

    Ma t/m vr: 9.00 - 17.00 uur Persoonlijk contact met een medewerker voor vragen over uw zorgcontract.

  • Live chat

    Snel online contact? Gebruik de live chat met een medewerker op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur.

Aangepaste openingstijden

Zaterdag 27 april is ons Service Center gesloten vanwege Koningsdag. Op zondag 28 april staan we weer voor u klaar.

Wilt u contact? Krijg snel antwoord via chat

Van maandag tot en met vrijdag zitten we voor u klaar van 8.00 tot 20.00 uur. We helpen u graag via de live chat. U krijgt persoonlijk contact met een medewerker en wordt snel geholpen

Contactformulier

Het contactformulier gebruiken kan natuurlijk ook. U krijgt dan antwoord binnen 5 werkdagen.

Stel uw vraag

Klacht indienen

Ondanks onze inspanningen kan het zijn dat u een klacht heeft. We nemen elke klacht serieus. Want iedere klacht geeft ons weer een mogelijkheid om te leren en verder te verbeteren. Stuur uw klacht naar klachtenservice@onvz.nl. Of per post ter attentie van onze klantenservice.

Klachtenservice

Onze adresgegevens

Bezoekadres
Postadres

ONVZ, De Molen 66
3995 AX Houten

ONVZ, Postbus 392
3990 GD Houten

Contact

Heeft u nog vragen? Wij zijn er voor u

Document uploaden

Deel makkelijk een document met ons

Uploaden
Meer contactopties