Contact met ONVZ

ONVZ staat voor u klaar. Voor u als verzekeringsadviseur en voor uw relaties. Waar kunnen we u mee helpen? We horen graag van u.

Afdeling verkoop

Voor al uw vragen over:

  • ONVZ MarketingSupport en commerciele acties
  • calamiteiten: bijvoorbeeld als u polisinformatie snel nodig heeft
  • informatie over uw portefeuille: aanvragen, polismutaties

U kunt contact met ons opnemen per e-mail: vo@onvz.nl. Wilt u sneller geholpen worden? Neem dan contact op via chat (ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur).

Of ga naar Digitaal Portaal.

Service Center

 Als u gemachtigd bent door uw relatie, kunt u bij ons Service Center terecht voor vragen over uw relaties. Bijvoorbeeld over:

  • declaraties
  • vergoedingen
  • herzending van het polisblad en zorgpassen

U kunt contact opnemen via:

  • chat (ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur)
  • het contactformulier. U ontvangt dan zo snel mogelijk een (eerste) antwoord van ons
  • het Service Center, telefoonnummer 030 639 62 22 (optie 3)

ZorgConsulent: gratis persoonlijke gids

Voor alle vragen van uw relaties over:

  • wachtlijstbemiddeling en mantelzorg
  • persoonlijk advies en informatie over gezondheid, ziekte en preventie

Onze ZorgConsulenten zijn bereikbaar op telefoonnummer 0800 022 14 50 (gratis).

Debiteurenbeheer

Wilt u meer informatie over:

  • uw rekeningcourant saldo (uit)betalen
  • facturen collectiviteiten (uit)betalen

Neem dan contact met ons op via e-mail: debiteuren@onvz.nl of bel met ons Service Center via telefoonnummer 030 639 62 22 (ma t/m vr 8.00 - 18.00 uur).

Polisafdeling

Onze polisafdeling helpt u graag verder als u:

  • polismutaties wilt doorgeven
  • nieuwe verzekeringsaanvragen wilt indienen

De polisafdeling is bereikbaar via e-mailadres: polisteam@onvz.nl.

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.