Verzekeringsadviseur

Contact met ONVZ

ONVZ staat voor u klaar. Voor u als verzekeringsadviseur en voor uw relaties. Waar kunnen we u mee helpen? We horen graag van u.

Wilt u contact? Snel antwoord via chat

Van maandag tot en met vrijdag zitten we voor u klaar van 8.00 - 20.00 uur. We helpen u vraag via de live chat. U krijgt persoonlijk contact met een medewerker en wordt snel geholpen.

Toch liever bellen? Kies dan menu-optie 2 voor verzekeringsadviseurs en werkgevers, om onnodige extra wachttijd te voorkomen.

Afdeling verkoop

Voor al uw vragen over:

  • ONVZ MarketingSupport en commerciele acties
  • calamiteiten: bijvoorbeeld als u polisinformatie snel nodig heeft
  • informatie over uw portefeuille: aanvragen, polismutaties


Wilt u snel geholpen worden? Neem dan contact op via de chat via de button aan de rechterkant van deze pagina (ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur). U kunt ook een e-mail sturen naar: vo@onvz.nl.

Of ga naar ONVZ Zakelijk (voorheen: Digitaal Portaal).

Service Center

Als u gemachtigd bent door uw relatie, kunt u bij ons Service Center terecht voor vragen van of over uw relaties. U kunt ons bereiken via:

  • chat (ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur)
  • het contactformulier. U ontvangt dan zo snel mogelijk een (eerste) antwoord van ons
  • telefoonnummer 030 639 62 22 - optie 3 (ma t/m vr 9.00 - 17.00 uur)


Het Service Center helpt u bijvoorbeeld bij vragen over:

  • ONVZ Zakelijk
  • aanpassingen collectiviteit
  • rekening courant
  • borderel
  • boekingsnota's en betalingen
  • in- en uitdienstmeldingen
  • status nieuwe aanvraag
  • wijzigingen zorgverzekering
  • declaraties
  • vergoedingen
  • herzending van het polisblad en zorgpassen

ONVZ Werkgeversdesk

Onze Werkgeverdesk helpt u en uw werkgeversrelaties graag hun medewerkers mentaal en fysiek gezond te houden. De Werkgeversdesk is te bereiken via:


Bij hen kunt u bijvoorbeeld terecht met vragen over:

  • aanvragen offerte op maat
  • aanvragen nieuwe collectiviteit
  • inzetten Werkfit
  • hulp bij gezondheidsbeleid
  • inzicht krijgen in zorgkosten
  • inzetten (preventieve) interventies
  • gebruikmaken van zorgproviders
  • hulp bij financieringsvormen

ZorgConsulent: gratis persoonlijke gids

Voor alle vragen van uw relaties over:

  • wachtlijstbemiddeling en mantelzorg
  • persoonlijk advies en informatie over gezondheid, ziekte en preventie


U kunt onze ZorgConsulenten gratis bellen op telefoonnummer 0800 022 14 50 (ma t/m vr 9.00 - 17.30 uur).

Debiteurenbeheer

Wilt u meer informatie over:

  • uw rekeningcourant saldo (uit)betalen
  • facturen collectiviteiten (uit)betalen


Neem dan contact met ons op via e-mail: debiteuren@onvz.nl of bel met ons Service Center via telefoonnummer 030 639 62 22 (ma t/m vr 9.00 - 17.00 uur).

Polisafdeling

Onze polisafdeling helpt u graag verder als u:

  • polismutaties wilt doorgeven
  • nieuwe verzekeringsaanvragen wilt indienen


De polisafdeling is bereikbaar via e-mailadres:polisteam@onvz.nl.

Postadres

ONVZ
Postbus 392
3990 GD Houten

Bezoekadres

ONVZ
De Molen 66
3995 AX Houten

Contact

Heeft u nog vragen? Wij zijn er voor u

Document uploaden

Deel makkelijk een document met ons

Uploaden
Meer contactopties