Service

Contact

ONVZ staat voor u klaar. Voor u als werkgever én uw werknemers. Waar kunnen we u mee helpen? We horen graag van u.

Heeft u een vraag? Via de Chat, aan de rechterkant van deze pagina, wordt u op dit moment het snelst geholpen.

Toch liever bellen? Kies dan menu-optie 3 voor verzekeringsadviseurs en werkgevers, om onnodige extra wachttijd te voorkomen.

Service Center: voor algemene vragen

Ons Service Center helpt u bij al uw administratieve vragen, vergoedingsvragen en het aanvragen of wijzigen van de zorgverzekering voor uw medewerkers.

We zijn bereikbaar op telefoonnummer 030 639 62 22 (optie 3), op maandag tot en met vrijdag van 9.00 – 17.00 uur. Mailen kan ook, naar vo@onvz.nl.

Ons Service Center helpt u onder andere bij vragen over:

  • ONVZ Zakelijk
  • aanpassingen collectiviteit
  • rekening courant
  • borderel
  • boekingsnota’s en betalingen
  • in- en uitdienstmeldingen
  • status nieuwe aanvraag
  • vergoedingsvragen
  • wijzigingen zorgverzekering
  • kopie polis

Werkgeversdesk: voor ondersteuning op maat

We helpen u graag uw medewerkers gezond en duurzaam inzetbaar te houden. Onze consultants staan voor u klaar om van gedachten te wisselen, handige tips te geven of u te helpen bij het inzetten van preventieve interventies.

De Werkgeversdesk is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag, van 9.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 030 639 62 66. Of stuur een e-mail naar werkgeversdesk@onvz.nl.

De Werkgeversdesk helpt u onder andere bij:

  • aanvragen offerte op maat
  • aanvragen nieuwe collectiviteit
  • inzetten Werkfit
  • hulp bij uw gezondheidsbeleid
  • inzicht krijgen in zorgkosten
  • inzetten (preventieve) interventies
  • gebruikmaken van zorgproviders
  • hulp bij financieringsvormen
Contact

Heeft u nog vragen? Wij zijn er voor u

Live chat

Ma t/m vr: 8.00 – 20.00 uur

Stel een vraag

Telefoon

Ma t/m vr: 8.30 - 18.00 uur

030 639 62 22
Meer contactopties