Contact
ONVZ staat voor u klaar. Voor u als werkgever én uw werknemers. Waar kunnen we u mee helpen? We horen graag van u.
Voor al uw algemene vragen
Ons Service Center helpt u bij al uw administratieve vragen, vergoedingsvragen en het aanvragen of wijzigen van de zorgverzekering voor uw medewerkers.
We zijn bereikbaar op telefoonnummer 030 639 62 22 (optie 3), op maandag tot en met vrijdag van 9.00 – 17.00 uur. Mailen kan ook, naar vo@onvz.nl.
Ons Service Center helpt u onder andere bij vragen over:
- ONVZ Zakelijk
- aanpassingen collectiviteit
- rekening courant
- borderel
- boekingsnota’s en betalingen
- in- en uitdienstmeldingen
- status nieuwe aanvraag
- vergoedingsvragen
Voor ondersteuning op maat
We helpen u graag uw medewerkers gezond en duurzaam inzetbaar te houden. Onze consultants staan voor u klaar om van gedachten te wisselen, handige tips te geven of u te helpen bij het inzetten van preventieve interventies.
De Werkgeversdesk is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag, van 9.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 030 639 62 66. Of stuur een e-mail naar werkgeversdesk@onvz.nl.
De Werkgeversdesk helpt u onder andere bij:
- aanvragen offerte op maat
- aanvragen collectiviteit
- inzetten Werkfit
- inzetten (preventieve) interventies
- hulp bij uw gezondheidsbeleid
- inzicht krijgen in zorgkosten
- gebruikmaken van zorgproviders
- hulp bij financieringsvormen