De ervaring leert dat er meer behoefte bestaat om de dienstverlening van de Zo-fit te integreren binnen de service en dienstverlening die ONVZ standaard uitvoert. Mede hierdoor heeft ONVZ besloten dat o.a. de versnelde wachtlijstbemiddeling per 1 december 2015 wordt ondergebracht bij de ZorgConsulent.
Wijzigingen?
Heeft uw relatie vóór 1 december 2015 een Zo-fit afgesloten? Dan blijven de voordelen van Zo-fit gewoon voor uw relatie van kracht, zoals de garantie van het stellen van de diagnose binnen vijf werkdagen na melding bij ONVZ.
Waar vindt uw relatie meer informatie over de Zo-fit?
In de polisvoorwaarden van het ONVZ Vrije Keuze Zorgplan treft u specifieke informatie aan over de Zo-fit.
Nog vragen?
Heeft u naar aanleiding van deze informatie nog vragen? Neemt u dan contact op met uw relatiemanager. U kunt ONVZ ook bereiken via 030 639 64 10 of een e-mail sturen naar vo@onvz.nl.
Artikelen ONVZ Nieuws December 2015
- ONVZ stelt nieuwe regeling voor spijtoptanten vast
- Beëindigingsbrief vervangt royementsaanhangsel
- Wijziging e-mailadres voor aanvragen
- Reparatie van softwarestoring leidt tot onterechte boekingsnota's
- Wanneer en hoe verzendt ONVZ polisbladen?
- Nieuwe verkoopondersteunende banners beschikbaar
- ONVZ stopt met aanbieden Zo-fit