De chatfunctie in Digitaal Portaal geldt hier als modern alternatief. Met deze functie heeft ONVZ al de nodige ervaring opgedaan. De praktijk wijst uit dat zowel ONVZ als verzekeringsadviseurs deze wijze van contact als efficiënt en plezierig ervaren.
Geen wachttijd
Hoewel steeds meer verzekeringsadviseurs voor operationele vraagstukken hun weg weten te vinden in Digitaal Portaal, zijn er natuurlijk altijd situaties waarin direct contact is gewenst. Hiervoor is de chatfunctie in Digitaal Portaal het aangewezen kanaal. Via chat komt uw vraag direct terecht bij een medewerker die deze het best kan beantwoorden. Er is geen wachttijd en mede daardoor kunnen wij u doorgaans snel van dienst zijn.
Voor meer omvangrijke vraagstukken en/of minder spoedeisende kwesties kunt u het beste gebruikmaken van e-mail. Ook via dit kanaal bent u verzekerd van snelle en deskundige behandeling van al uw vragen.
Voor alle commerciële vraagstukken zijn wij nog steeds telefonisch bereikbaar. U kunt in dit geval het beste contact opnemen met uw relatiemanager.
Nog vragen?
Heeft u nog vragen over ons nieuwe bedieningsconcept? Neemt u dan contact op met uw relatiemanager. U kunt ONVZ ook bereiken via de chat in Digitaal Portaal of via het e-mailadres vo@onvz.nl.