Voor werkgevers: Werkgeversdesk
Bij de Werkgeversdesk kunt u terecht met algemene vragen over uw collectiviteit en vergoedingsmogelijkheden. Maar ook voor het inzetten van preventieve interventies, zoals stoppen met roken, leefstijltrainingen en zelfhulp bij mentale klachten, kunt u terecht bij de Werkgeversdesk.
De Werkgeversdesk kan onder andere helpen bij:
- vragen rondom het vergroten van de inzetbaarheid van uw medewerkers
- direct contact met de specialisten duurzame inzetbaarheid van ONVZ
- het in contact komen met zorgaanbieder waarmee wij heldere afspraken hebben gemaakt over kwaliteit, dienstverlening en tarieven
Direct contact? Bel: 030 639 62 66 of mail: werkgeversdesk@onvz.nl
Voor medewerkers: de ZorgConsulent

De ZorgConsulent is er voor al uw medewerkers. Bijvoorbeeld wanneer zij vragen hebben op het gebied van gezondheid, leefstijl en preventie. Ook kunnen medewerkers terecht voor wachtlijstbemiddeling of Snelzorg, gericht op snelle werkhervatting.
De ZorgConsulent helpt onder andere bij:
- gezond zijn en blijven, bijvoorbeeld bij het voorkomen van een burn-out, het vinden van de juiste preventiecursus of het aanpassen van de leefstijl
- wachtlijstbemiddeling en Snelzorg: wachttijdverkorting tot 90%
- het aanvragen van een second opinion
- mantelzorgondersteuning; een luisterend oor bieden, het aanvragen van vervangende mantelzorg en kennis delen over de mogelijkheden voor zorg en vergoedingen
- het voorbereiden van een gesprek met arts of zorgverlener
Ga voor meer informatie over de dienstverlening van onze ZorgConsulenten naar de pagina Zorgadvies.
Direct contact met een ZorgConsulent? De ZorgConsulenten zijn bereikbaar op werkdagen op telefoonnummer 0800 022 14 50 (gratis), kies optie 2. Of stuur een mail naar zorgconsulent@onvz.nl.