Persoonlijke ondersteuning
We ondersteunen u en uw medewerkers graag bij vragen over praktische zorg-zaken.
Voor werkgevers: Werkgeversdesk
Bij de Werkgeversdesk kunt u terecht met algemene vragen over uw collectiviteit en vergoedingsmogelijkheden. Maar ook voor het inzetten van preventieve interventies, zoals stoppen met roken, leefstijltrainingen en zelfhulp bij mentale klachten, kunt u terecht bij de Werkgeversdesk.
De Werkgeversdesk kan onder andere helpen bij:
- vragen rondom het vergroten van de inzetbaarheid van uw medewerkers
- direct contact met de specialisten duurzame inzetbaarheid van ONVZ
- het in contact komen met zorgaanbieder waarmee wij heldere afspraken hebben gemaakt over kwaliteit, dienstverlening en tarieven
Direct contact? Bel: 030 639 62 66 of mail: werkgeversdesk@onvz.nl
Voor medewerkers: de ZorgConsulent
De ZorgConsulent is er voor iedereen met een basisverzekering bij ONVZ. Zij helpen met:
- Wachtlijstbemiddeling
- Second opinion
Voor iedereen met ONVZ Vrije Keuze helpt de ZorgConsulent ook met:
- Snelzorg
- Advies bij een behandeling
- Gesprek met arts voorbereiden
- Advies en begeleiding bij een traject met kanker
- Mantelzorgondersteuning
Ga voor meer informatie over de dienstverlening van onze ZorgConsulenten naar de pagina Zorgadvies.
Direct contact met een ZorgConsulent?
De ZorgConsulenten zijn bereikbaar op werkdagen op telefoonnummer 0800 022 14 50 (gratis), kies optie 2. Of stuur een mail naar zorgconsulent@onvz.nl.
207 dagen minder wachten dankzij een geslaagde wachtlijstbemiddeling
Niemand houdt van wachten. En al helemaal niet op een operatie of intake bij een zorgverlener, zoals een ziekenhuis of ggz-instelling. Staat één van uw werknemers op een wachtlijst voor zorg? Bel dan eens met Marjon, ZorgConsulent bij ONVZ, want wie weet is wachtlijstbemiddeling mogelijk.
