Zorgverlener

Contact met ONVZ

Wij willen kwaliteit leveren. Dat kan alleen in een goede samenwerking met u. Wilt u overleggen, heeft u informatie nodig of komt u ergens niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.

Maar ook als u een klacht heeft of een tip om onze service te verbeteren, horen wij dat graag.

contact cards

  • Telefoon algemene vragen

    Ma t/m vr: 9.00 - 17.00 uur Persoonlijk contact met een medewerker voor al uw algemene vragen.

  • Telefoon zorgcontracten

    Ma t/m vr: 9.00 - 17.00 uur Persoonlijk contact met een medewerker voor vragen over uw zorgcontract.

  • Live chat

    Snel online contact? Gebruik de live chat met een medewerker op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur.

Heeft u een vraag? Via de Chat, aan de rechterkant van deze pagina, wordt u op dit moment het snelst geholpen.

Contactformulier

Het contactformulier gebruiken kan natuurlijk ook. U krijgt dan antwoord binnen 5 werkdagen.

Stel uw vraag

Klacht indienen

Ondanks onze inspanningen kan het zijn dat u een klacht heeft. We nemen elke klacht serieus. Want iedere klacht geeft ons weer een mogelijkheid om te leren en verder te verbeteren. Stuur uw klacht naar klachtenservice@onvz.nl. Of per post ter attentie van onze klantenservice.

Klachtenservice

Onze adresgegevens

Contact

Heeft u nog vragen? Wij zijn er voor u

Document uploaden

Deel makkelijk een document met ons

Uploaden
Meer contactopties