• Eersteklas Zorgverzekering
  • Snel geholpen door ZorgConsulent
  • Klantwaardering 8,3

Contact met ONVZ

Wij willen kwaliteit leveren. Dat kan alleen in een goede samenwerking met u. Wilt u overleggen, heeft u informatie nodig of komt u ergens niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.

Maar ook als u een klacht heeft of een tip om onze service te verbeteren, horen wij dat graag.

Heeft u een vraag? Via de Chat, aan de rechterkant van deze pagina, wordt u op dit moment het snelst geholpen.

Toch liever bellen? Kies dan menu-optie 4 voor zorgverleners, om onnodige extra wachttijd te voorkomen.

Toon al mijn meldingen ($)

Telefoon algemene vragen

  • Ma t/m vr: 9.00 - 17.00 uur
  • Persoonlijk contact met een medewerker voor al uw algemene vragen.

Telefoon zorgcontracten

  • Ma t/m vr: 9.00 - 17.00 uur
  • Persoonlijk contact met een medewerker voor vragen over uw zorgcontract.

Telefoon

  • algemene vragen: 030 639 62 60 (op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur)

  • zorginkoop 2021: 030 639 62 93 (op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur)

Live chat

Snel antwoord? Gebruik de live chat voor persoonlijk contact met een medewerker (op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur).

Contactformulier

Het contactformulier invullen kan uiteraard ook.

Schriftelijk

Wilt u ons schriftelijk benaderen, stuurt u uw brief dan naar:

ONVZ

Postbus 392

3990 GD Houten

Bezoek

ONVZ

De Molen 66

3995 AX Houten

Kantorenpark De Molenzoom

Onze adresgegevens

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.