Nieuwe chatfunctie ondersteunt gebruiker Digitaal Portaal

ONVZ heeft een chatfunctie aan het Digitaal Portaal toegevoegd. Indien u bij het inloggen problemen ondervindt, is ondersteuning direct voor u beschikbaar.

Geeft de combinatie van uw gebruikersnaam en wachtwoord geen toegang tot het Digitaal Portaal? Of vermoedt u dat uw Digitaal Paspoort hapert? De nieuwe chatfunctie van het Digitaal Portaal brengt u direct in contact met een medewerker die uw inlogprobleem oplost. U hoeft dus niet meer aan de telefoon te wachten.

De nieuwe chatfunctie (rechtsonder op de inlogpagina en binnen het Digitaal Portaal) is niet alleen plezierig voor gebruikers die inlogproblemen ondervinden, maar ook voor ONVZ. Zo wordt uw feedback via de chatfunctie op een centrale plek opgeslagen en krijgen wij een goed beeld van uw gebruikerservaring. Daarmee kunnen wij gericht werken aan verdere verbeteringen van de service- en dienstverlening aan verzekeringsadviseurs.

Nog vragen?

Heeft u nog vragen over de nieuwe chatfunctie van het Digitaal Portaal? Neemt u dan contact op met uw relatiemanager. U kunt ONVZ ook bereiken via 030 639 64 10 of een e-mail sturen naar vo@onvz.nl.

Artikelen ONVZ Nieuws Oktober 2015

Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.