Vraag, tip of klacht?

Wij horen het graag van u.

Wij zijn een kwaliteitsspeler en hechten veel waarde aan goede dienstverlening en service. Kwaliteit leveren, dat kan alleen in goede samenwerking met u. Wilt u overleggen?Heeft u informatie nodig? Of komt u ergens niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.

Om onze kwaliteit verder te verbeteren, hebben wij u ook nodig. Heeft u tips of suggesties voor ons? Dan horen wij dat ook graag.

Ondanks onze inspanningen kan het zijn dat u een klacht heeft. Wij nemen elke klacht serieus en geven klachtenafhandeling hoge prioriteit. Iedere klacht geeft ons immers een mogelijkheid om te leren en verder te verbeteren.

Heeft u een vraag, tip of klacht? Neemt u dan contact met ons op via een van onderstaande mogelijkheden:

Telefoon

Snel persoonlijk contact via 030 639 62 60 (ma t/m vr: 8.00 -18.00 uur).

Contactformulier

U krijgt antwoord binnen 2 werkdagen via ons contactformulier.

E-mail

Heeft u een klacht? Stuurt u dan een e-mail via klachtenservice@onvz.nl.

Schriftelijk

Wilt u ons een brief sturen? Stuur die dan naar:

ONVZ

Postbus 392

3990 GD Houten

Gaat het om een klacht? Stuurt u uw brief dan ter attentie van onze Klachtenservice.

Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

 

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.