Wij zijn een kwaliteitsspeler en hechten veel waarde aan goede dienstverlening en service. Kwaliteit leveren, dat kan alleen in goede samenwerking met u. Wilt u overleggen? Heeft u informatie nodig? Of komt u ergens niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.
Om onze kwaliteit verder te verbeteren, hebben wij u ook nodig. Heeft u tips of suggesties voor ons? Dan horen wij dat ook graag.
Ondanks onze inspanningen kan het zijn dat u een klacht heeft. Wij nemen elke klacht serieus en geven klachtenafhandeling hoge prioriteit. Iedere klacht geeft ons immers een mogelijkheid om te leren en verder te verbeteren.
Heeft u een vraag, tip of klacht? Neemt u dan contact met ons op via een van onderstaande mogelijkheden:
Telefoon
Snel persoonlijk contact via 030 639 62 60 (ma t/m vr: 8.00 -18.00 uur).
Contactformulier
U krijgt antwoord binnen 2 werkdagen via ons contactformulier.
Heeft u een klacht? Stuurt u dan een e-mail via klachtenservice@onvz.nl.
Schriftelijk
Wilt u ons een brief sturen? Stuur die dan naar:
ONVZ
Postbus 392
3990 GD Houten
Gaat het om een klacht? Stuurt u uw brief dan ter attentie van onze Klachtenservice.