Klachten

Alles rond onze zorginkoop en uw declaraties is goed geregeld. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft. In zo’n geval kunt u ONVZ verzoeken om een heroverweging. Wij nemen elke klacht serieus en geven klachtenafhandeling hoge prioriteit. Zo kunnen wij onze dienstverlening immers steeds verder verbeteren.

Heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op via een van onderstaande mogelijkheden:

Telefoon

030 639 62 60 (op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur).

E-mail

klachtenservice@onvz.nl

Website

U kunt gebruikmaken van het klachtenformulier.

Brief

ONVZ

Klachtenservice

Postbus 392

3990 GD Houten

Fax

030 635 12 75

Bezoek (op telefonische afspraak)

ONVZ

De Molen 66

3995 AX Houten

Kantorenpark De Molenzoom

Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

 

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.