Klachten

Alles rond onze zorginkoop en uw declaraties is goed geregeld. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft. In zo’n geval kunt u ONVZ verzoeken om een heroverweging. Wij nemen elke klacht serieus en geven klachtenafhandeling hoge prioriteit. Zo kunnen wij onze dienstverlening immers steeds verder verbeteren.

Heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op via een van onderstaande mogelijkheden:

Telefoon

030 639 62 60 (op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur).

E-mail

clientenservice@onvz.nl

Website

U kunt gebruikmaken van het klachtenformulier of het contactformulier.

Brief

ONVZ Zorgverzekeraar
Postbus 392
3990 GD Houten

Fax

030 635 12 75

Bezoek (op telefonische afspraak)

ONVZ Zorgverzekeraar
De Molen 66
3995 AX Houten
Kantorenpark De Molenzoom
Routebeschrijving

Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.