Heeft u vragen? Bel 030 639 62 22 English

Declareren met de ONVZ app 

Nota’s declareren met de app gaat heel makkelijk. Maak een foto van uw nota met uw mobiele telefoon en stuur die naar ons.

Declareren met de app

Mobiel declareren is nog nooit zo eenvoudig geweest. Zo werkt het:

  1. Maak met uw smartphone een foto van de nota
  2. Vul de gegevens in
  3. Verzend de declaratie

Na het indienen van uw nota’s kunt u de status van uw declaratie volgen via de app. Binnen 5 werkdagen ontvangt u de eventuele vergoeding op uw rekening.

Wat kunt u verder met de app?

Met de ONVZ app heeft u bovendien altijd de actuele stand van uw eigen risico bij de hand. Net als de voortgang van de verwerking van uw declaraties en een vergoedingsoverzicht van uw verzekering(en). Ook wijzigingen doorgeven gaat heel simpel.

Bent u verzekeringnemer? Dan kunt u in de app het vrijwillige eigen risico, contactgegevens, betaaltermijn, en de betaalwijze voor de premie en declaraties wijzigen.

ONVZ app downloaden

Heeft u een iPhone of Android smartphone? U kunt de app gratis downloaden via de App Store of Google Play.

Voor de veiligheid: eenmalig activeren

Uw persoonlijke gegevens zijn goed beveiligd in de app. Om zeker te weten dat alleen u toegang tot deze vertrouwelijke gegevens heeft, moet u de app daarom eerst eenmalig activeren.

Goed om te weten

  • Toegang tot MijnONVZ is noodzakelijk om de app te kunnen activeren

    Om gebruik te kunnen maken van MijnONVZ, logt u in met DigiD plus sms-controle of met iDIN.

    Log in bij MijnONVZ
  • ONVZ kan de app niet voor u activeren

    Alleen als u bij ONVZ verzekerd bent en toegang heeft tot MijnONVZ kunt u de app activeren. U doet dit op uw smartphone of tablet zelf. Om veiligheids- en technische redenen kan ONVZ dit niet voor u doen.

  • De activatiecode vervalt na 10 minuten

    Ondervindt u problemen bij het activeren van de app? Let dan op dat u internetverbinding heeft en de juiste activatiecode invult. Na 10 minuten komt deze te vervallen en moet u een nieuwe activatiecode in MijnONVZ aanvragen. Lukt activeren dan nog niet? Neem dan contact met ons op.

  • Bij verlies van uw telefoon kunt u uw telefoon loskoppelen van de app

    Als u geen gebruik meer kunt maken van uw telefoon, kunt u in MijnONVZ uw telefoon blokkeren. Hierdoor is de ONVZ app op die telefoon niet meer te gebruiken. Dit kan pas als u de app opnieuw activeert op een smartphone of tablet.

Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.