ExpertClean tandenborstel
Uw gebit gezond houden, begint met goed poetsen. Het geheim van goed poetsen? De ExpertClean tandenborstel.
Deze vergoeding geldt alleen voor ONVZ Vrije Keuze
Vergoeding per verzekering
-
Geen vergoeding
-
Geen vergoeding
-
Geen vergoeding
-
Geen vergoeding
-
Geen vergoeding
-
Geen vergoeding
-
Geen vergoeding
-
Geen vergoeding
-
Geen vergoeding
-
1 tandenborstel, max. per looptijd verzekering, en 4 opzetborsteltjes per kalenderjaar
Wat u vergoed krijgt
Tandfit Preventief biedt een uitstekende vergoeding voor preventieve en andere mondzorg.
Heeft u Tandfit Preventief? Dan krijgt u ook:
- een Philips ExpertClean 7300 tandenborstel, met docking station, reisetui en app, 1 keer tijdens de looptijd van uw verzekering
- ieder jaar 4 opzetborsteltjes (Premium Plaque Defense) voor het hele jaar
Wanneer krijg ik de tandenborstel?
U kunt de ExpertClean met 4 opzetborsteltjes aanvragen als uw Tandfit Preventief definitief is ingegaan. De aanvraag doet u bij Philips nadat u een vouchercode van ons heeft ontvangen. Wij versturen de vouchercode en bestelinformatie vanaf februari per e-mail. Of, als uw e-mail niet bij ons bekend is, per post.
U krijgt 1 tandenborstel tijdens de looptijd van uw verzekering
Dit geldt ook als u tussendoor wisselt tussen onze Tandfit Preventief en de vergelijkbare tandverzekering van onze partner: Tand Preventief (VvAA Zorgverzekering). Wij zien dit als een doorlopende verzekering. U krijgt dan dus geen nieuwe tandenborstel. U krijgt ook geen nieuwe tandenborstel als u uw Tandfit Preventief of Tand Preventief opzegt en binnen 5 jaar weer afsluit.
En als ik een vraag heb?
Heeft u een vraag over uw verzekering? Belt u ons gerust. Wij helpen u graag. Heeft u een vraag over de tandenborstel? Bel dan met Philips. Het nummer is 0900 202 11 77.
Goed om te weten
-
De algemene regels gelden voor alle zorg en voor iedereen. Er staat bijvoorbeeld in wat nooit wordt vergoed.
-
Verhuist u naar een ander land? Dan krijgt u geen opzetborstels meer toegestuurd.
-
De borstel blijft van ONVZ. Sluit u binnen 5 jaar weer Tandfit Preventief? Dan krijgt u geen nieuwe tandenborstel.
-
De garantie gaat in als u de borstel ontvangt. Er gelden garantiebepalingen. Uw garantiebewijs vraagt u op bij Philips, telefoonnummer is 0800 023 00 47. U kunt voor de garantie zelf ook terecht bij Philips.