Heeft u vragen? Bekijk onze contactmogelijkheden English

Uw post digitaal ontvangen

Wilt u uw post liever digitaal ontvangen? Dan kunt u uw e-mailadres en voorkeuren aan ons doorgeven.

Bij ONVZ is keuzevrijheid belangrijk. Daarom kiest u zelf hoe u uw post ontvangt. In de brievenbus of digitaal per e-mail. Dit geldt ook voor uw polis. Als u uw post digitaal wilt ontvangen dan is het belangrijk dat uw e-mailadres bij ons bekend is. Dat kunt u controleren in mijn gegevens  in uw account. Staat uw e-mailadres er niet bij of klopt het e-mailadres niet (meer)? Dan kunt u dat zelf wijzigen.

Voorkeuren doorgeven

U kunt contact opnemen met één van onze medewerkers om uw voorkeuren aan te laten passen. U zit niet aan uw keuze vast. U kunt altijd weer contact met ons opnemen om uw voorkeuren te wijzigen. Neem contact met ons op via één van de onderstaande opties:

Contactmogelijkheden

Live chat

Bereikbaar ma t/m vrij van 8.00 uur tot 20.00 uur

Telefonisch

Bereikbaar ma t/m vrij van 8.00 uur tot 18.00 uur

Formulier

Antwoord binnen 2 werkdagen

Digitaal contact

ONVZ is voorstander van digitaal contact. Dat betekent dat u met ons kunt chatten in plaats van bellen en dat u uw post digitaal kunt ontvangen. Daarnaast vindt u al uw informatie terug in de app en in Mijn ONVZ. Daarmee kunnen we u sneller helpen en is uw persoonlijke informatie makkelijk terug te vinden. Bovendien is het digitaal versturen van post goed voor het milieu en kostenbesparend.

Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.