Ga terug naar ONVZ

Onze ZorgConsulenten zijn er voor u

Persoonlijke ondersteuning op momenten die ertoe doen

Onze ZorgConsulenten ondersteunen u met persoonlijk en deskundig zorgadvies bij zorgvragen, twijfel, ingrijpende gebeurtenissen of als u vastloopt. Ze kennen het zorgveld goed en beschikken over ruime medische kennis. Een aantal van hen is BIG-geregistreerd verpleegkundige. U kunt bij hen terecht voor wachtlijstbemiddeling of het regelen van een second opinion. Ook kunnen ze u bijstaan als u een diagnose heeft gekregen en helpen bij uw herstel met advies en tips.

Heeft u de basisverzekering ONVZ Vrije Keuze? Dan kunnen onze ZorgConsulenten u ook helpen met bijvoorbeeld snellere toegang tot zorg met ONVZ Snelzorg of met mantelzorgondersteuning. Hieronder vindt u meer informatie.

Medisch Specialist Online

Kreeg u onlangs een diagnose of loopt u met onbegrepen klachten? Dan heeft u misschien allerlei vragen over uw diagnose of behandeling. Met ONVZ Vrije Keuze kunt u in dit soort situaties via onze ZorgConsulenten terecht bij Medisch Specialist Online. Dit is een platform van onze partner Hikos dat online of telefonisch advies van een medisch specialist mogelijk maakt. Het helpt u betere medische keuzes te maken. U voelt zich zekerder en ervaart meer regie over uw zorgproces. En dat zonder dat u de deur uit hoeft.

Royal Doctors

Daarnaast hebben we een samenwerking met Royal Doctors. Deze service biedt een schriftelijke herbeoordeling van specialisten uit een internationaal netwerk. Zo kan er breder en vanuit een internationaal perspectief naar uw klacht gekeken worden. ONVZ vergoedt Royal Doctors volledig. Onze ZorgConsulenten denken graag met u mee en kijken of deze service aansluit op uw zorgvraag.

Ashley, ZorgConsulent bij ONVZ

"We zijn een persoonlijke gids in de gezondheidszorg. Zo kunt u bij ons terecht voor advies, bijvoorbeeld over hoe u een gesprek met een arts moet ingaan, voor mantelzorgondersteuning of een second opinion.''

Wilt u advies van een ZorgConsulent?

Onze ZorgConsulenten helpen u graag met meer informatie en advies. U kunt een 
belverzoek achterlaten. Dan wordt u gebeld op de tijd die u aangeeft. 

Voor vragen over vergoedingen kunt u de vergoedingenpagina’s raadplegen. Komt u er niet uit, dan kunt u contact opnemen met ons Service Center. De snelste manier is via live chat.

Heeft u nog vragen? Wij zijn er voor u

Document uploaden

Deel makkelijk een document met ons

Uploaden
Meer contactopties