Ga terug naar
Veelgestelde vragen
Gezondheidsverklaring
Veelgestelde vragen
Heeft u vragen over de gezondheidsverklaring? Op deze pagina vindt u de antwoorden, overzichtelijk per onderwerp. Komt u er toch niet uit? Onderaan de pagina leest u hoe u contact met ons opneemt.
Onderwerp of vergoeding:
Gezondheidsverklaring
Wanneer moet ik een gezondheidsverklaring invullen?
U vult een gezondheidsverklaring in als u een of meer van deze drie aanvullende verzekeringen van ONVZ Vrije Keuze kiest:
- Optifit
- Topfit
- Tandfit C
De gezondheidsverklaring verschijnt vanzelf als u een van deze verzekeringen aanvraagt of een bestaande wijzigt in MijnONVZ.
Voordat u verdergaat
Bij sommige collectieve verzekeringen hoeft u voor bovenstaande verzekeringen geen gezondheidsverklaring in te vullen. Vraag het Service Center dit voor u te controleren.
Waarom wij dit doen
Lees waarom onze gezondheidsverklaringen belangrijk zijn bij ONVZ Vrije Keuze.
Selecteer een onderwerp uit het menu om de bijbehorende informatie te zien.