Ga terug naar Veelgestelde vragen

Gezondheidsverklaring

Veelgestelde vragen

Heeft u vragen over de gezondheidsverklaring? Op deze pagina vindt u de antwoorden, overzichtelijk per onderwerp. Komt u er toch niet uit? Onderaan de pagina leest u hoe u contact met ons opneemt.  

Onderwerp of vergoeding:

Gezondheidsverklaring

Wanneer moet ik een gezondheidsverklaring invullen?

U vult een gezondheidsverklaring in als u een of meer van deze drie aanvullende verzekeringen van ONVZ Vrije Keuze kiest:
  • Optifit
  • Topfit
  • Tandfit C
De gezondheidsverklaring verschijnt vanzelf als u een van deze verzekeringen aanvraagt of een bestaande wijzigt in MijnONVZ.

Voordat u verdergaat

Bij sommige collectieve verzekeringen hoeft u voor bovenstaande verzekeringen geen gezondheidsverklaring in te vullen. Vraag het Service Center dit voor u te controleren.

Waarom wij dit doen

Heeft u nog vragen? Wij zijn er voor u

Live chat

Maandag tot en met vrijdag van acht uur 's ochtends tot acht uur 's avonds
Open de chat en Stel een vraag

Telefoon

Maandag tot en met vrijdag van half 9 's ochtends tot 6 uur 's avonds
Bel ons op 030 639 62 22
Meer contactopties