Heeft u vragen? Bel 030 639 62 22 English

De ONVZ app activeren

Uw persoonlijke gegevens zijn goed beveiligd in de app. Om zeker te weten dat alleen u toegang tot deze vertrouwelijke gegevens heeft, moet u de app daarom eerst eenmalig activeren.

Voor het activeren van de app heeft u een activatiecode nodig. Deze vraagt u aan door de volgende stappen te volgen.

  • Log in bij MijnONVZ
  • Kies in het menu 'Direct regelen' voor 'App activeren'
  • Klik op de knop ‘Aanvragen’ om een activatiecode te laten verschijnen
  • Voer de activatiecode in op de app
  • Maak een persoonlijke 5-cijferige pincode aan in de app, waarmee u voortaan op de app inlogt

Goed om te weten

  • Toegang tot MijnONVZ is noodzakelijk om de app te kunnen activeren

    Om gebruik te kunnen maken van MijnONVZ, logt u in met DigiD plus sms-controle of met iDIN.

    Log in bij MijnONVZ
  • ONVZ kan de app niet voor u activeren

    Alleen als u bij ONVZ verzekerd bent en toegang heeft tot MijnONVZ kunt u de app activeren. U doet dit op uw smartphone of tablet zelf. Om veiligheids- en technische redenen kan ONVZ dit niet voor u doen.

  • De activatiecode vervalt na 10 minuten

    Ondervindt u problemen bij het activeren van de app? Let dan op dat u internetverbinding heeft en de juiste activatiecode invult. Na 10 minuten komt deze te vervallen en moet u een nieuwe activatiecode in MijnONVZ aanvragen. Lukt activeren dan nog niet? Neem dan contact met ons op.

  • Bij verlies van uw telefoon kunt u uw telefoon loskoppelen van de app

    Als u geen gebruik meer kunt maken van uw telefoon, kunt u in MijnONVZ uw telefoon blokkeren. Hierdoor is de ONVZ app op die telefoon niet meer te gebruiken. Dit kan pas als u de app opnieuw activeert op een smartphone of tablet.

Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.