Heeft u vragen? Bel 030 639 62 22 English

Wachtlijstbemiddeling

Komt u voor een behandeling op een wachtlijst te staan? Onze ZorgConsulenten zoeken graag voor u uit wat de mogelijkheden zijn.

De ZorgConsulent helpt u graag

Als u zorg nodig heeft, wilt u graag zo snel mogelijk geholpen worden. Zorgverleners en zorgverzekeraars hebben daarom afspraken gemaakt over aanvaardbare wachttijden in de zorg.

Bent u doorverwezen naar een zorgverlener en vindt u dat u lang moet wachten tot u geholpen wordt? Neem dan contact op met de ZorgConsulent. Deze bespreekt graag met u wat er in uw persoonlijke situatie mogelijk is en of u bijvoorbeeld terechtkunt bij andere zorgverleners. Wij helpen u graag. Telefoon: 0800 022 14 50 (gratis) op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur, kies voor optie 2.

Bemiddeling geestelijke gezondheidszorg (ggz)

De wachttijden in de geestelijke gezondheidszorg zijn soms lang. U kunt altijd bellen met de ZorgConsulent voor wachtlijstbemiddeling. Deze zoekt dan voor u uit wat de mogelijkheden zijn.

Goed om te weten

Kunt u sneller terecht in een ander ziekenhuis of zelfstandig behandelcentrum? Dan heeft u daarvoor een nieuwe verwijzing nodig van uw huisarts.

Zorgadvies nodig?

Bel de ZorgConsulent. Onze ZorgConsulenten weten welke instanties er zijn en denken graag met u mee. Ook zijn ze goed op de hoogte van de laatste wet- en regelgeving.



Telefoon: 0800 022 14 50 (gratis) van 8.30 tot 17.30 uur, kies voor optie 2

Maak kennis met
de ZorgConsulent

Onze ZorgConsulenten zijn uw persoonlijke gids in zorgland. Zij helpen u graag bij uw keuze voor een arts of ziekenhuis en om een gesprek met uw arts voor te bereiden. Daarnaast staan ze altijd klaar om mantelzorgers te helpen, informeren u over de zorg na een ziekenhuisopname en kunnen u informeren over preventiecursussen, behandelingen in het buitenland en een second opinion.

De ZorgConsulent

Heeft u nog vragen?
We staan voor u klaar

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.